torsdag 2 juli 2009

Snart helg!

Kom just hem från en heldag med presentationer! Det gick jättebra för vår grupp och det var skoj att lyssna på de andra projekten!

Kan inte låta bli att längta tillbaka till NY! Hade verkligen jätteroligt! "The beast"-båten var verkligen en hit! Who let the dogs out? =)

Pratade precis med Emmi i Göteborg. Känns tomt att inte ha en Emmi att hänga med... Hmm... Tillbaka till verkligheten! Kvällen bjuder på middag som polaren Luke ska fixa efter helgens efterfest i sann fjortisanda. Vi spelade ett kortspel som resulterade i att Niklas ska simma naken i en pool och Alvaro ska moona, dvs visa "el culo", för valfri person (helst en polis). Själv var jag tvungen att gå över till grannarna mitt i natten i bara underkläder och säga "tag you're it".... Är i alla fall glad att mitt uppdrag är slutfört! Fattar inte hur Sofia lyckades klara sig utan ett enda uppdrag...
Hoppades ju på en ledig fredag imorgon, men professorn hade tid att hjälpa mig att sätta ihop radarn och köra radarn så jag får passa på att göra det på förmiddagen! Vi hade planerat några stycken att dra till nåt badland, men jag ska försöka att bli klar hyfsat tidigt! So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar