torsdag 29 oktober 2009

Vilket väder!


Såhär ser det ut från mitt fönster. I två dagar har vi befunnit oss mitt inne i molnen. Det betyder att vi inte kan jobba men också att vi inte ens kan gå ut. Det blir mycket svt play, läsning och så hjälper jag en kollega att bygga en dator. Har alltid blivit imponerad av folk som sätter ihop sina egna datorer, men det är inte svårare än att sätta ihop en Billy-bokhylla faktiskt. Hade hoppats på intressanta observationer nu när det finns en solfläck! Fick i allafall lite data på den häromdagen.

Ikväll flyr jag fältet och det blir middag i Los Llanos. Imorgon är sista dagen på jobbet och på efermiddagen drar jag ner till Santa Cruz. På lördag är det Halloweenfest (vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till) och på söndag... MADRID! =) Ska bli så himla roligt, men det jag ser framemot allra mest är att komma till Sverige. Igår fick jag höra om något roligt att se framemot när jag är i Sverige, men det är inte helt säkert än... Håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar