lördag 10 oktober 2009

Bloggin' on


Mamma hälsade på!

Innan det spårade ur...

Har missat att skriva på sista tiden. Det var Emmis erkännande att hon kollat in bloggen först nu som fick mig att tänka på att man kanske skulle klottra ner några rader. Ja, också en annan grej... Jag får inte träna för tillfället, av anledningar som jag inte tänker gå in på här, så det blir en del luckor i mitt otroligt fullspäckade schema här uppe. Under de senaste veckorna har jag joggat minst en gång om dagen och flitigt rapporterat i träningsdagboken på funbeat.se. Nu är det slut med det! Ska nog lyckas sysselsätta mig med annat. Började med en franskkurs idag, ni vet en sån som man lyssnar på i ipoden och härmar! =) En klar fördel med att va isolerad på en bergstopp är att man kan hoppa omkring och skrika franska uttryck utan att någon bryr sig.

Mamma hälsade på härom veckan. Trevligt! Vi hann med mycket på fyra dagar. Bland annat karaoke, strandhäng, båttur och en bilkrash (vi är oskadda).

Kvällen har varit lugn med en kort promenix och filmen Mulholland Drive som var rätt schysst. Imorgon blir det jobb med nya observatörer och så ska jag leka guide i observatoriet åt en astrofysiker som jag hittade på berget idag. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar